Logotipi so lahko sestavljeni iz besed, simbolov ali kombinacije obeh. Obstaja več vrst logotipov, ki jih poznamo in ki se uporabljajo v različnih situacijah.
Besedilni logotip: Besedilni logotip je sestavljen iz besede ali imena podjetja, napisanega v določeni pisavi ali tipografiji. Ta vrsta logotipa je preprosta, vendar učinkovita, saj lahko hitro in jasno predstavi podjetje.
Logotip na osnovi simbolov: Logotip na osnovi simbolov je sestavljen iz prepoznavnega simbola ali ikone, ki predstavlja podjetje. Ta vrsta logotipa je zelo prepoznavna in lahko predstavlja podjetje brez potrebe po besedah.
Kombinirani logotip: Kombinirani logotip združuje besedilni logotip in logotip na osnovi simbolov. Ta vrsta logotipa združuje prednosti obeh vrst logotipov, kar zagotavlja prepoznavnost podjetja na različnih medijih.
Emblematski logotip: Emblematski logotip je sestavljen iz prepoznavnega simbola ali ikone, ki je vgrajena v besedilni logotip. Ta vrsta logotipa je zelo prepoznavna in ponavadi se uporablja za podjetja, ki imajo dolgo zgodovino.
Abstraktni logotip: Abstraktni logotip je sestavljen iz geometrijskih oblik, ki jih ni mogoče prepoznati kot nekaj določenega. Ta vrsta logotipa je primerna za podjetja, ki želijo izstopati in ustvariti unikaten videz.
Monogramski logotip: Monogramski logotip je sestavljen iz dveh ali več črk, ki tvorijo prepoznaven simbol. Ta vrsta logotipa se uporablja za predstavitev imen podjetij in je primerna za podjetja, ki želijo ustvariti prepoznaven videz.
Različice logotipov: Obstajajo tudi različice logotipov, kot so različne barvne sheme, velikosti in oblike. To omogoča podjetju prilagajanje logotipa različnim situacijam in priložnostim.
Pomembno je, da podjetja izberejo logotip, ki najbolje predstavlja njihovo podjetje in je primerna za njihov trg. Logotip mora biti prepoznaven in učinkovit, da lahko pomaga pri gradnji blagovne znamke in pritegne stranke.
Enostavno pišite, pokličite ali oddajte povpraševanje.